Oldal kiválasztása

TUDNIVALÓK

EDZÉSEINK

NYITVATARTÁS

HÉTFŐ-PÉNTEK: 06:00 – 21:00
SZOMBAT: 08:00 – 14:00
VASÁRNAP: ZÁRVA

EMAIL: info@stronglife.hu

Olvass Többet Edzéseinkről

Kaatsu

A terhelés ugyan minimális, de a karok és a lábak speciális, sűrített levegővel felfújt Kaatsu pántok véráram mérséklő hatására több izomrost dolgozik. A kaatsu edzés lehetőséget ad arra, hogy minimális beavatkozással, biztonságosan és sérülésmentes módon végezzünk hatékony és eredményes edzést, vagy rehabilitációs tréninget. A mikroszakadásos sérülések nélkül történő tréning következtében a szervezet reakciója rendkívül gyors lesz. Ebből adódóan rövid időn belül érünk el eredményeket. A Kaatsu edzések egyénre szabottan, az aktuális fizikai állapotnak megfelelően, folyamatosan ellenőrzés mellett, Kaatsu Specialista felügyelete alatt történnek.

Kinek való a Kaatsu edzés?

A kaatsu edzések amilyen rövidek, olyan hatékonyak. Csupán 30-45 percet vesznek igénybe. Minden esetben egyénre szabottan végezzük a tréninget. A hetente 2 alkalommal végzett kaatsu tréninggel néhány héten belül már mérhető eredmények érhetőek el! Sportolóként, akár élsportolóként is végezhető a kaatsu tréning az edzések, vagy sérülés, műtét utáni gyógytorna kiegészítőjeként. A kaatsu edzés során csak minimális terheléssel végezzük a tréninget, biztonságos és élvezetes edzésélményt biztosítva azoknak, akik azért nem járnak edzőterembe, mert félnek a fájdalomtól, a kellemetlen érzéstől.

A kidolgozott japán standard protokollok biztonságos kaatsu edzést tesznek lehetővé a nem sportoló, vagy akár az idősebb korosztály számára is. Japánban a kaatsu tréninget végzők több, mint 60%-a 70 év feletti nő! Tudományos eredmények támasztják ennek az ízületkímélő tréningnek a csontsűrűségre gyakorolt hatását. Bizonyítottan eredményes a csontritkulás megelőzésében, ami már a statisztika szerint akár a 35-40 év feletti nőket is érinti. Emellett a kaatsu edzésnek alakformáló és zsírlebontó hatása is van.

Kettlebell

A kettlebell, vagyis a gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van. Amilyen egyszerű a designja, legalább annyira zseniális is. Az eszköz súlypontja nem a fogantyú közepén található, hanem (kialakításának köszönhetően) attól függően változik, hogy éppen milyen gyakorlatra használod a súlyzót. Ez teszi olyan hihetetlenül sokoldalúvá!

A Kettlebell akár egy egész testet megmozgató gyakorlatsort is végigcsinálhatsz, ami többek között az előbb említett váltakozó súlypontnak köszönhető. Főleg a központi izmok és a vállak erősíthetők vele, de a Kettlebell javítja a test stabilitását is. Természetesen mint minden más gyakorlatnál, a Kettlebell – nél (bármelyik változatát is csinálod) ügyelni kell a megfelelő testtartásra is, hiszen csak így biztosítható, hogy a lehető leghatékonyabban erősítsd izmaidat és elkerüld a baleseteket is.

Számít persze az is, hogy milyen nehéz súllyal végzed a gyakorlatokat. Az ideális súly egyéni, és mindenki más és más súlyokkal érheti el a legjobb eredményeket.

Ground Force Method

A Ground Force Method célja a jobb minőségű mozgás megteremtése terhelés nélküli és terheléses mobilitási gyakorlatok egyedi kombinációja segítségével, ahol a játékos és szép mozgások segítenek elérni az “áramlás” állapotát, újratanítva a központi idegrendszert és megtöltve az agyat megfelelő információkkal.

A Ground Force Method arról szól, hogy a mozgást ismét örömtelivé, élvezetessé tegyük, olyanná, mint ahogy gyerekkorunkban mozogtunk. Akkor nem érdekelt bennünket a zsírégetés és az izomépítés, a pliometrikus edzés és a periodizálás, nem éreztük úgy, hogy edzésen vagyunk, egyszerűen csak imádtunk mozogni. És ritkán sérültünk meg, de ha esetleg leestünk a fáról és eltört valamelyik végtagunk, akkor is folytattuk a játékot, és minden olyan mozgást, amit kibírt a gipsz. Tudjuk, hogy az élet mozgás, és először is a testünket kell megtanulnunk helyesen mozgatni.

Mielőtt még megragadnánk egy súlyzót, vagy fölugranánk egy kondigépre, vagy elkezdenénk tablettákat szedni, meg kell tanulnunk olyan jól bánni a testünkkel, mint ahogyan azt kisgyermek korunkban tettük.

StrongFirst Lift- Súlyemelés

Az SFL rendszerének megkülönböztető jegye mindenekelőtt az, hogy kipróbált, sziklaszilárd elvekre épül. Olyan elvekre, melyek már kiállták az idő próbáját, és amelyek már bizonyítottak az SFG keretei között. Az SFL ugyanazon elvek alapján működik, szervesen illeszkedik az SFG filozófiájához. A két eszköz, a barbell és a kettlebell az elvek tekintetében abszolút mértékben kompatibilis. A rendszer kidolgozásában Pavel mellett a kiváló Master SFG, a barbell szakértője, Dan John is részt vett.

Eszköztárunkban számos regressziós és progressziós gyakorlat megtalálható, rávezető lépések és a szükségszerű nehezítések, amelyeket instruktoraink sikerrel használnak saját edzéseiken és tanítványaikkal folytatott munkájukban egyaránt. Instruktoraink magabiztosan alkalmazzák a tudományos edzésprogramok mesterfogásait. Megtanítjuk, hogyan kombináld a nehéz emeléseket a kettlebell, illetve a saját testsúlyos edzés módszereivel.

Rólunk mondták

Dell, 60 éves (Uk)

2018 októberében kezdtem el Zsolttal az edzéseket, mert testsúly problémáim voltak, irodában dolgoztam, és nem tetszett az edzőtermi légkör. Itt vagyok  2 évvel később, 25 kilógrammal könnyebben, melyet Zsoltnak köszönhetek.
Zsolt támogatott a Stúdióban és azon kívül is, bármely időpontban.
Példaképként tekintek rá!
Jobban alszom, könnyebben mozgom a mindennapjaimban, a gondolataim tisztábbak a munka és az edzés során, rugalmasságom is javult Zsolt vezetésével
Összességében közérzetem 100% -kal javult, és sokkal erősebb vagyok.

Gareth Thomas, 49 éves (UK)

2018 októberében kezdtem el Zsolttal az edzéseket.
Problémáim:
Szívbetegség, magas vérnyomás, magas koleszterin szint, térdprobléma(5 műtét), és hátprobléma (2 műtét)

Mindig is fájdalmasnak és unalmasnak találtam az edzőtermi edzéseket. Ez megváltozott, amikor Nagy Zsoltal találkoztam, és elkezdtem edzeni.

Messze a legjobb személyi edző, akivel együtt dolgoztam életem során. Olyan programot dolgozott ki, amely kielégíti az igényeimet, bátorítása és megközelítése jobbá változtatta az életem. A 12 hetes edzés után a testzsír százalékom 6% -al csökkent, a vérnyomásom szintén csökkent és a régi sérüléseim már nem akadályozzák a testmozgást. Jobban alszom, és több energiám van a mindennapokban.

Nem tudok elég köszönetet mondani Zsoltnak a pozitív különbségért.

Mike Wildeman, 57 éves (UK)

Problémáim:
 Túlsúly, felépülés az amputációból

Vegyes volt a reakcióm a Kaatsu edzéssel kapcsolatba. Viszont kellemesen csalódtam, nagyon tetszett az edzés újbóli érzése a műtétem után, kifejezetten tetszett Zsolt hozzáállása és edzési technikája.

Sokkal erősebben érzem magam és végre újra pozitívan gondolok az edzésre.

Strong Life

erősödj.formálódj. élénkülj

Üzenj nekünk

NYITVATRATÁS

HÉTFŐ-PÉNTEK: 06:00 – 21.00

SZOMBAT: 08:00 – 14:00

VASÁRNAP: ZÁRVA